چگونه به سرعت امتیاز کیفیت تبلیغات گوگل خود را به سرعت بهبود بخشید

گوگل Ads ، که قبلاً با نام گوگل AdWords شناخته می شد ، یک بستر بازاریابی دیجیتال است که توسط گوگل در سال ۲۰۰۰ ایجاد شده است. در زمان راه اندازی آن ، فقط ۳۵۰ تبلیغ کننده از این سرویس برای ایجاد آگاهی از برند استفاده می کردند. امروزه گوگل Ads بیش از ۱ میلیون بازاریاب دارد و افزونه چند میلیارد دلاری این شرکت است.

دیجیتال

     

  • تعریف واقعی از نمره کیفیت گوگل Ads
  •  

  • انواع مختلف نمرات برای تمرکز بر
  •  

  • چرا اهمیت دارند
  •  

  • چگونه می توانید خود را تغییر دهید

امتیاز کیفیت تبلیغات گوگل چیست؟

نمره کیفیت Google ترکیبی از عواملی است که ارتباط کلی تبلیغات شما با مشتری را توصیف می کند. بازاریابان با نمرات با کیفیت بالا رتبه های تبلیغاتی بهتری دارند. دقیقاً مانند ترافیک جستجوی ارگانیک در صفحه نتایج ، رتبه بندی شده تبلیغات نیز قرار می گیرد. نتیجه نمره شما به سه معیار اصلی بستگی دارد:

     

  • نرخ کلیک انتظار می رود: این احتمال وجود دارد که یک تبلیغ تبلیغاتی توسط یک مصرف کننده مشاهده و کلیک شود.
  •  

  • تجربه صفحه فرود: چیدمان و نقشه سایت شما چقدر مناسب و سازمان یافته است ، و همچنین ارتباط کلی سایت به مصرف کننده است.
  •  

  • ارتباط آگهی: سطح تبلیغات شما با پرس و جو و جستجوی کاربر مطابقت دارد.

این نمره از ۱-۱۰ گزارش شده است و به منظور کمک به بازاریابان برای تمرکز انرژی در افزایش تأثیر مشتری است. Google نمره را “چراغ هشدار برای موتور خودرو” توصیف می کند. این به راننده می گوید که تبلیغ یا وب سایت شما مشکلی ندارد بنابراین می توانید آن را برطرف کنید.

مشکلی

چگونه می توان امتیاز کیفیت تبلیغات گوگل خود را بررسی کرد

برای دیدن نمره کیفیت فعلی برای تبلیغات گوگل شما ، بازاریابان یک تشخیص کلید واژه را اجرا می کنند. شما می توانید این کار را با انتخاب “کمپین” و سپس “کلمات کلیدی” انجام دهید. یک کادر گفتار سفید باید در کنار کلمات کلیدی در صفحه قابل مشاهده باشد. از این گزینه استفاده کنید تا ببینید که در حال حاضر نمره ای از جمله ارتباط آگهی ، تجربه صفحه فرود و نرخ کلیک انتظار برای کلمه کلیدی وجود دارد.

اگر هیچ جعبه گفتار سفید قابل مشاهده نیست ، می تواند این باشد که شما ستون های نمره کیفیت را غیرفعال کرده اید. آنها را با کلیک کردن بر روی “کمپین ها” و “کلمات کلیدی” و سپس انتخاب “تغییر ستون ها” از فهرست کشویی فعال کنید. از اینجا ، می توانید نمره کیفیت ، تجربه صفحه فرود ، ارتباط آگهی یا نرخ کلیک مورد انتظار خود را ببینید.

از طرف دیگر ، می توانید با انتخاب نمره کیفیت (تاریخچه) ، تجربه صفحه فرود (تاریخ) و غیره ، تاریخچه این مؤلفه های QS را مشاهده کرده و با کلیک بر روی “اعمال” کنید.

انواع مختلف نمرات کیفیت

هر بازاریاب که نمک خود را دارد نمیتواند از کیفیت در سطح کلمات کلیدی آگاهی داشته باشد ، اما در رده بندی QS بیشتر از کلمات کلیدی وجود دارد. در واقع ، چند نوع مختلف از نمرات کیفیت برای نظارت وجود دارد. این شامل:

امتیاز کیفیت کلید واژه

قابل اعتماد ترین و شناخته شده ترین نمره کیفیت ، کلمات کلیدی QS را می توان از داشبورد گوگل Ads شما مشاهده کرد. البته هدف این است که از ۱-۱۰ ممکن است به ۱۰ نفر در رده های بعدی برسیم. این مبتنی بر تعداد مشتریانی است که با استفاده از کلمات کلیدی شما جستجو می کنند.

گوگل از کل تاریخچه یک کلمه کلیدی برای نمره گذاری دقیق آن استفاده می کند ، که در انتخاب کلمات کلیدی شما مفید است. از آنجا که کلمه کلیدی شما توسط پایگاه کاربر گوگل تعریف شده است ، شما می توانید فرم رتبه بندی را مشاهده کنید ، و پایین بودن یا بالا بودن رتبه شما در نحوه رتبه بندی آنلاین تأثیر می گذارد. کلمات کلیدی در چندین عامل کمک کننده رتبه بندی می شوند ، از جمله:

     

  • کلید واژه ارتباط با محتوا و استفاده مناسب در آن
  •  

  • ارتباط کلمات کلیدی برای مشتریانی که تبلیغ شما را مشاهده می کنند
  •  

  • نمرات قبلی برای یک کلمه کلیدی
  •  

  • پیش بینی نرخ کلیک بر اساس استفاده قبلی از کلمه کلیدی

امتیاز کیفیت صفحه فرود

Google همیشه خود را به عنوان یک شرکت کاربر اول به بازار عرضه کرده است. آنها تلاش می کنند که نتایج با کیفیت بالایی را برای جستجوکنندگان ارائه دهند ، این بدان معنی است که صاحبان سایت باید محتوای با کیفیت بالایی را برای رتبه بندی ارائه دهند. نمره کیفیت صفحه فرود به شما کمک می کند تا چقدر از این مشخصات متناسب باشید. عوامل مؤثر بر LPQS شما عبارتند از:

     

  • ارتباط با محتوا
  •  

  • سهولت در پیمایش
  •  

  • شفافیت سیاست ها
  •  

  • کپی بی نظیر

باز هم ، جستجوی شما برای یک جستجوی بهتردوباره و بالاتر ROI به کلید واژه QS باز می گردد. هنگامی که روی آن کادر گفتاری شناور هستید ، یکی از عوامل نشانگر رتبه ، تجربه صفحه فرود است. اگرچه هرگز به طور صریح توسط گوگل ذکر نشده است ، بدیهی است که صفحه فرود نقش بزرگی در موفقیت سایر مناطق تبلیغ شما دارد.

نکته مهم و صعب العبور گوگل که صفحه فرود شما را ، چه رسمی و چه رسمی ، رتبه بندی می کند ، این است که به عنوان یک بازاریاب یا صاحب مشاغل توجه بیشتری می کنید. صفحه فرود شما چهره شرکت شما است ، به این معنی که بهبود آن فقط باعث بهبود تجربه مشتری شما خواهد شد. این باعث افزایش وفاداری به برند ، ترافیک و به نوبه خود درآمد می شود.

امتیاز کیفیت موبایل

موبایل

دستگاه های تلفن همراه به عنوان ابزاری تعریف شده اند که بدون لنگر قابل استفاده است. رایانه لوحی یا تلفن همراه رایج ترین است ، اما iPod ها ، Chromebook ها و سایر دستگاه ها نیز حساب می شوند. از نظر ترافیک اینترنت در جهان ، ۵۲٪ موبایل است که این امر QS مهمی است که برای موفقیت در آن رتبه بندی می شود.

این تنها امتیاز است که باعث می شود مکان در فرایند تصمیم گیری قرار بگیرد. جایی که یک دستگاه از طریق ردیاب GPS برای تبلیغات رتبه بندی شده در منظره یاب قرار دارد ، حساب می کند. بنابراین ، ممکن است آگهی شما در سطح موبایل متفاوت از آنچه در یک دستگاه دسک تاپ انجام می شود ، رتبه بندی کند.

امتیاز کیفیت سطح حساب

Google این نمره را به طور رسمی تأیید نکرده است ، اما بسیاری از تبلیغ کنندگان معتقدند که این وجود دارد. ALQS موفقیت کلی حساب شما را ارزیابی می کند ، از جمله عملکرد تبلیغات و کلمات کلیدی مورد استفاده در طول زمان. نمره کیفیت حساب شما نشانگر سایر امتیازاتی است که شما جمع آوری کرده اید. این بدان معناست که نرخ کلیک کافی یا درجه بد برای استفاده از کلمات کلیدی شما را در سطح حساب منفی خواهد گذاشت.

یکی از دلایلی که بازاریابان اعتقاد داشتند این بخش از سیستم امتیاز دهی کیفیت وجود دارد به دلیل عملکرد بالاتر حساب های دیرینه است. به نظر می رسد حساب های قدیمی در مقابل حساب های جدید دارای یک مزیت در رتبه QS هستند. این ممکن است بخشی از آن به دلیل محدود کردن خط مشی گوگل برای ایجاد چندین حساب AdWords باشد.

وقتی یک شرکت می بیند که یک حساب تبلیغاتی عملکرد ضعیفی دارد ، تنها کاری که می تواند انجام دهد این است که تلاش های بازاریابی و بازسازی را به عقب بازگرداند. این یک روند طولانی مدت است ، اما بازپرداخت ارزش تلاش دارد. تجدید ساختار استراتژی شما می تواند شامل حذف قدیمی و استفاده از کلمات کلیدی جدید یا بهبود ارتباط تبلیغات با مخاطبان باشد.

امتیاز کیفیت گروه تبلیغاتی

این امتیاز رتبه کل در سطح آگهی است. این شامل مواردی است که می تواند در درک و پذیرش یک تبلیغ توسط مخاطبان شما تأثیر بگذارد. بازاریابانی که نمره تبلیغ را برطرف می کنند ، روی گروه های تبلیغاتی و شاخص های مارک آنها تمرکز می کنند. درک مصرف کننده ، ارتباط و کلمات کلیدی همه بررسی شده و از گروه تبلیغاتی با کمترین عملکرد شروع می شود.

ابتدا با جلب توجه شما روی تبلیغات کم کارآمد ، میانگین کلی تبلیغات خود را تقویت می کنید. شما می توانید با افزودن کلید واژه QS برای یک گروه تبلیغاتی و میانگین آنها ، این نمره را کنترل کنید.

در حالی که بسیاری از این نمرات به کلمات کلیدی وابسته هستند ، اما به طور واضح چیزی بیش از این فرمول جادویی وجود ندارد.

چرا نمرات کیفی مهم هستند

اگر کاربرپسند نباشد ، گوگل چیزی نیست. آنها می دانند که بدون کاربران ، این سیستم عامل ارزش زیادی ندارد. با داشتن بیش از ۵ میلیارد کاربر ، این حس را ایجاد می کند که این شرکت دست به چنین اقدامات شدید می زند تا اطمینان حاصل شود که کلیه سایت هایی که نمایش می دهد با همان کیفیت هستند.

نمرات کیفیت بسیار مهم است زیرا آنها ارزش های گوگل را نشان می دهند ، و به شما نشان می دهند که چگونه در تبلیغات ، کلمات کلیدی و صفحات فرود شما نشان داده می شوند. آنها به Google می گویند که کدام سایت ها از قوانین پیروی می کنند و کدام یک از تبلیغات ارزش جستجو برای جستجوگرهای وفادار خود را ندارند.

حتی بدون توجه گوگل به خدمات به مشتری ، QS شما برای موفقیت برند شما بسیار مهم است زیرا این امر بیانگر نظر مشتری است. آماری که گوگل برای تعیین ارتباط تبلیغات شما با نحوه رتبه بندی مصرف کنندگان وب سایت ها برای خودشان استفاده می کند. مصرف کنندگان سؤالاتی از قبیل:

بیشتر از این ، نمره کیفیت شما به شما می گوید واجد شرایط حضور در جستجوی کاربر هستید یا خیر. به این معنی که صفحه و آگهی شما می تواند برای مصرف کنندگان کاملاً نامرئی باشد.

سرانجام ، نمرات کیفیت شما رتبه شما را هدایت می کند. همانطور که در بالا ذکر شد ، تبلیغات پولی دارای رتبه ای هستند ، به همان روشی که نتایج جستجوی ارگانیک انجام می دهد. اگر نمره کیفیت شما پایین باشد ، رتبه خود را هم می گیرید. اگر رتبه شما پایین است ، دید شما نیز هست. این یک دور شرور است و شکستن آن دشوار است. وقتی در نظر بگیرید ۴۶٪ از کلیه کلیکها در سه تبلیغ اول پرداخت شده در صفحه نتیجه گوگل است ، بیشتر آشکار می شود.

اجازه ندهید که این شما را فریب دهد. در حالی که این یک پروژه طولانی مدت است ، بازاریابان می توانند از چندین طریق امتیازات کیفیت را بهبود بخشند.

۵ نکاتی برای ارتقاء نمره کیفیت خود

خوب خواهد بود اگر نمرات کیفی کیفیت خود را بهبود ببخشند ، اما این واقع بینانه نیست. با ورود گزارش های QS پایین ، بازاریابان باید آماده شوند تا تغییرات و به روز رسانی ها را انجام دهند. در اینجا پنج روش برای بهبود نمره شما آورده شده است:

     

  1. بررسی گزارشهای داده برای به اشتراک گذاری برداشت: تعداد دفعات مشاهده تبلیغات شما از تعداد دفعات مشاهده شده توسط سهم برداشت. این به شما نشان می دهد که آیا تبلیغات شما در حد توان تحویل داده می شود یا خیر. تبلیغات نامرئی کلیک نمی شوند ، بنابراین دانستن سهم برداشت شما مهم است.
  2.  

  3. از کلماتی استفاده کنید که بیش از حد گسترده یا بیش از حد طاقت فرسا نیستند: در مورد کلمات کلیدی گوگل دارای یک مورد بد “سندرم Goldilocks” است. آنها باید درست باشند. استفاده از کلمات کلیدی بسیار گسترده ، تبلیغات شما را در میان بسیاری از افراد دیگر که به همان عبارت افتخار می کنند ، از دست می دهید. به همین ترتیب ، کلمات کلیدی که خیلی طاقت فرسا هستند بیننده شما را محدود می کنند. ملاقات در جایی در وسط ، تبلیغ قابل مشاهده تری را تضمین می کند.
  4.  

  5. بازسازی تبلیغات برای ارتباط: گروه بندی تبلیغات توسط مخاطب هدف ، کلمه کلیدی و سایر فاکتورها ارتباط این آگهی را بهبود می بخشد. گوگل ارتباط آگهی را به عنوان ارتباط بین آگهی نتیجه و جستجوی جستجوگر مشاهده می کند. هنگامی که تبلیغات شما بر اساس موضوعات طبقه بندی می شوند ، شانس اینکه آنها توسط گوگل در نظر گرفته شوند افزایش می یابد.
  6.  

  7. صفحات فرود برای بازتاب گروه های تبلیغاتی: این به نظر می رسد کار زیادی است ، و ممکن است باشد ، اما بازپرداخت آن را ارزش دارد. باز هم ، یکی از مهمترین عواملی که Google در صفحه فرود شما به دنبال آن است ، مربوط به جستجوگر و تبلیغی است که از آنجا دریافت کرده اید. آگهی صادقانه بود؟ آیا این یک صفحه از صفحه فرود شما را رنگ آمیزی کرده است؟ آیا کلمات کلیدی مطابقت دارند؟ اینها همه سؤالهای مهم هستند.
  8.  

  9. افزایش بارگذاری صفحه مقصد: شما ممکن است فکر کنید ، “این رتبه بندی با کیفیت گوگل Ad است ، نه رتبه بندی صفحه وب.” متأسفانه ، به عنوان یکی از مؤلفه ها به صفحه فرود شما مربوط می شود ، یک رتبه بر دیگری تأثیر می گذارد. تجربه کاربر در وب سایت شما به شدت در QS شما منعکس می شود. گوگل می خواهد بداند که مشتریان می توانند به سرعت کافی جمع شوند و محتوای آن به سرعت کافی جلب شود تا توجه خود را جلب کنند.

امتیاز خود را حفظ کنید

کوشش و کسب رتبه بالا کافی نیست ، شما باید آن را امتحان کنید پس از رسیدن به آن. گوگل مرتباً وب سایت ها را بررسی می کند ، اما نمره کیفیت شما به آرامی تغییر می کند. این می تواند فریب شرکت هایی باشد که فکر می کنند وقتی اتفاقات کم کم کند می شوند خوب عمل می کنند. با نظارت بر کلمات کلیدی ، نمرات و تغییر الگوریتم Google ، شانس بهتری برای ماندن در بالای موارد دارید.

به یاد داشته باشید ، گوگل فقط به نمره فعلی شما نگاه نمی کند بلکه تاریخ نمره شما به مرور زمان است. بسیاری از بازاریابان فکر می کنند که در رتبه های Google ، طول عمر شمارش می شود. بنابراین ، چه اکنون رتبه بالایی داشته باشید یا نه ، همچنان روی نمره خود کار کنید تا در Google و مشتریان خود تأثیر بگذارد.