۷ راه برای ایجاد شغل موفق دیجیتال

با رشد ۱۰ درصدی نرخ رشد و ارزش تقریبی صنعت ۱۸۵٫۴ میلیارد دلار تا پایان سال ۲۰۱۷ ، صنعت بازاریابی دیجیتال یکی از سریعترین رشد و پر سودترین بازارهای کاری برای ورود متخصصان جوان است.

دیجیتال

مانند هر صنعت ، توسعه حرفه ای در بازاریابی دیجیتال نیاز به ترکیبی از مهارت ها دارد ، از دستیابی به دانش دیجیتالی گرفته تا توانایی های اجتماعی و شبکه ای ، صرفه جویی در تبلیغات ، مهارت های فنی و موارد دیگر.

در زیر ، هفت مورد از بهترین راه های ایجاد حرفه ای دیجیتال شما و ایجاد خود را به عنوان یک حرفه ای دیجیتال موفق ذکر کرده ایم. اگر به دنبال ورود به صنعت بازاریابی دیجیتال هستید ، این استراتژی ها شانس شما را بهبود می بخشند و شما را شروع می کنند.

۱ a مجموعه مهارت های دیجیتالی مخصوصی را که تقاضا دارید

ایجاد کنید

موثرترین راه برای ایجاد حرفه ای دیجیتال موفقیت آمیز ، مسلح کردن خود با مجموعه مهارتهایی است که تقاضای کارفرمایان دیجیتالی تقاضا دارد.

مهارت ها و دانش در زمینه هایی مانند توسعه وب ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی عملکرد بسیار مورد توجه کارفرمایان است. در اختیار داشتن آنها – یا بهتر ، تخصص در یک مهارت خاص – غالباً تنها کاری لازم است تا شما را به عنوان کاندیدای عالی برای حرفه دیجیتال مشخص کند.

اگر به دنبال یک روش مؤثر برای شروع کار خود به عنوان یک حرفه ای دیجیتال هستید ، سعی کنید مجموعه ای از مهارت های تخصصی را ایجاد کنید که شما را به عنوان یکی از بهترین افراد صنعت شما در یک رشته خاص ، اعم از آنالیز و بهینه سازی کمپین یا پرداخت – قرار دهد. تبلیغات هر کلیک

از آنجا که این مهارت های دیجیتال هستند ، بسیاری از آنها حتی می توانند به صورت آنلاین یاد بگیرند. راهنمای ما برای به دست آوردن بیشترین استفاده از یادگیری آنلاین می تواند به شما در پیشرفت سریع مهارت های خاص و ساختن مجموعه ای مهارت کمک کند که شما را برای هر موقعیت بازاریابی دیجیتالی کاندیدای برتر کند.

۲ ٫ با سایر متخصصان دیجیتال شبکه کنید

همانطور که گفته می شود ، در پایان روز “این افرادی هستند که شما را استخدام می کنند.” مهم نیست که مجموعه مهارت های دیجیتالی شما چقدر قوی باشد ، اگر تمایل به ایجاد حرفه دیجیتالی نداشته باشید ، شانس شما برای ایجاد حرفه ای دیجیتال کاملاً ضعیف است. بیرون بروید و با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید.

استخدام

با برقراری ارتباط با سایر متخصصان دیجیتال ، شما دوستان و مخاطبین در این صنعت را ایجاد می کنید و خود را به یک کاندیدای احتمالی برای موقعیت های جدید و مشاغل جدیدی که باید پر شود تبدیل می کنید.

نمی دانید چگونه به شبکه بپردازید؟ مشکلی نیست لیست Mac دارای الگوی مفیدی برای ایجاد یک برنامه برای روند شبکه شما است ، در حالی که وب سایتهایی مانند Meetup.com برای شرکت در رویدادهای صنعت با متخصصان دیجیتال مناسب هستند.

مشکلی

همچنین می توانید یک دوره حرفه ای مانند دیپلم حرفه ای ما در بازاریابی دیجیتال را طی کنید ، این امکان را به شما می دهد تا به یک شبکه جهانی از متخصصان بازاریابی برای یادگیری و مربی شدن دسترسی پیدا کنید.

۳ ٫ خود را به عنوان یک برند برای یادآوری مردم مشاهده کنید

یکی از بهترین راهها برای جدا کردن و ایستادن از جمع هنگام استفاده از مشاغل بازاریابی دیجیتال ، این است که خودتان را به عنوان یک مارک بیاندیشید ، درست مثل اینکه شما یک شرکت یا سازمان بزرگ را بخواهید.

۴ a یک وبلاگ ایجاد کنید تا به مردم نشان دهید که چه چیزی قادر هستید

یک راه آسان برای عملی کردن نکته فوق شروع وبلاگ خود است. داشتن وبلاگ بازاریابی دیجیتال خود می تواند به شما کمک کند تا خود را از دیگران در این صنعت جدا کنید و در صورت نیاز به تماس با تأثیرگذار یا کارفرمای بالقوه ، از این وضعیت متمایز شوید.

خلاصه اینکه ، وبلاگ نویسی راهی عالی برای تقویت نام تجاری شخصی شما و ایجاد گزاره ارزشی بسیار قانع کننده تر و جذاب برای خود به عنوان حرفه ای است.

آژانس ها و مارک ها عاشق کارهای اجیر کننده هستند ، بنابراین داشتن یک وبلاگ با سال های با کیفیت و جذاب ، جذاب کردن محتوا نیز راهی عالی برای نشان دادن اینکه شما به بازاریابی دیجیتالی متعهد هستید و واقعاً چیزهای خود را می شناسید.

مثل همیشه ، پیروی از “قوانین” وبلاگ نویسی مهم است. صرفاً به خاطر وبلاگ نویسی از تبلیغ بیش از حد خود تبلیغی ، تمرکز یا وبلاگ نویسی خودداری کنید. در عوض ، روی ایجاد محتوا که طراحی شده است برای نشان دادن مجموعه مهارتهای منحصر به فرد شما و قرار گرفتن شما به عنوان یک متخصص بازاریابی دیجیتال است ، تمرکز کنید.

۵ ٫ طیف گسترده ای از مهارت های بازاریابی دیجیتال را بدست آورید

در اولین نکته ، ما توصیه می کنیم مجموعه ای از مهارتهای کاملاً تخصصی ساخته شده در اطراف یک یا دو مهارت بازاریابی دیجیتالی را که اکثر افراد از آن برخوردار نیستند ، مانند تبلیغات PPC یا مارس ، به دست آورید.اتوماسیون کیت

در حالی که این یک روش عالی برای ایستادگی در برابر کارفرمایان و آژانس های بزرگ است ، به ندرت بهترین راه برای ایجاد حرفه بازاریابی دیجیتال شما هنگام پیوستن به یک تجارت کوچکتر است.

بسیاری از راه اندازی ها و مشاغل کوچک منابع لازم برای استخدام متخصص ندارند و در عوض می خواهند متخصصان بازاریابی دیجیتال را با طیف گسترده ای از مهارت ها استخدام کنند – افرادی که می توانند از همه چیز از بازاریابی نامه الکترونیکی گرفته تا نسل پیشرو ، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر مراقبت کنند.

مهارت های بزرگ هرگز از مد خارج نمی شوند. یک مجموعه مهارت قوی ایجاد کنید که در اطراف مهارت های بازاریابی سنتی ایجاد شده باشد که مشاغل و سازمان ها به آن وابسته هستند و همیشه به عنوان یک حرفه ای بازاریابی دیجیتال مورد تقاضا خواهید بود.

۶ HTML مهارتهای کد نویسی HTML ، CSS و رمزگذاری خود را توسعه دهید

در حالی که نیازی به تهیه کننده وب مستر وجود ندارد ، داشتن برخی از مهارت های HTML و کد نویسی می تواند به شما کمک کند تا زندگی شما به عنوان یک بازاریاب به طور قابل توجهی آسان تر شود.

با داشتن مهارت های اساسی HTML و CSS ، بدون نیاز به بستگی به نرم افزار ، نصب و پیکربندی مضامین WordPress ، می توانید ویرایش صفحات فرود را انجام دهید و سطح جدیدی از درک وب سایت ها و برنامه هایی را که روزانه از آنها استفاده می کنید ، بدست آورید. اساس

داشتن دانش ساده ای در زمینه کد نویسی ، شما را از بیشتر بازاریابان جدا می کند و همکاری با توسعه دهندگان را به عنوان بخشی از حرفه خود ، برای شما آسانتر می کند.

خوشبختانه ، این مهارتها به راحتی قابل دستیابی هستند. وب سایتهایی مانند Codecademy و Treehouse مطالب رایگان یا بسیار مقرون به صرفه را در مورد همه چیز از HTML ساده تا PHP ، Ruby on Rails و موارد دیگر ارائه می دهند و باعث می شوند بتوانید طراحی و توسعه را به مجموعه مهارتهای دیجیتال مارکتینگ خود اضافه کنید.

۷ ٫ استاد هنر تجزیه و تحلیل ، بهینه سازی و تولید نتایج باشید

یکی از بهترین راهها برای تقویت حرفه ای دیجیتال خود این است که خود را به عنوان شخصی مستقر کنید که بتواند نتایج واقعی و قابل اندازه گیری داشته باشد.

کارفرمایان دیجیتالی که از تبلیغات با هر کلیک و بسترهای نرم افزاری مانند تبلیغات فیس بوک استفاده می کنند ، همواره در جستجوی افرادی هستند که می توانند به داده ها حفر کنند و فرصت هایی را برای تولید بازده بالاتر ، کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت سرب کشف کنند.

آیا شما علاقه مندان به اطلاعات هستید؟ اگر می توانید سابقه لازم برای تجزیه و تحلیل داده های کمپین و ایجاد تغییرات سودآور را ایجاد کنید ، به عنوان شخصی که ارزش کار برای بلند مدت را دارد ، در اختیار کارفرمایان دیجیتال قرار خواهید گرفت.

با این وجود بهتر است اگر بتوانید مهارتهای خود را به روز کنید و از ویژگیهای جدید تبلیغاتی هنگام بیرون آمدن ، مانند رابط AdWords جدید یا قالبهای تبلیغاتی در اینستاگرام بهره ببرید ، برای تجارتهایی که به ایجاد ترافیک وابسته هستند ، به یک کالای داغ تبدیل خواهید شد. ، تولید سرب و درآمد ایجاد می کند.

در مورد مشاغل دیجیتال بیشتر بدانید

آیا می خواهید در مورد چگونگی ایجاد یک حرفه موفق در بازاریابی دیجیتال اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ وبلاگ ما دارای اطلاعاتی در مورد مشاغل دیجیتال است ، از نکات برتر در مورد بازاریابی شما C.V. برای تأثیرگذارانی که می توانید برای توصیه های شغلی موثر و مؤثر پیروی کنید.