عادات بازاریابان دیجیتال بسیار مؤثر

شما می دانید کسانی که بازاریاب های دیجیتالی واقعا آزار دهنده هستند و به نظر می رسد در بالای همه چیز قرار دارند؟ آنها وظایف خود را با سهولت انجام می دهند و KPI های خود را قبل از مهلت مورد ضرب و شتم قرار می دهند. آنها پروژه های جانبی خود را دارند ، آنها یک وبلاگ را اداره می کنند ، بیش از ۱۰،۰۰۰ دنبال کننده توییتر (و!) ​​دارند و به همه مرتبط هستند که ارزش دانستن در زمین لینکدین را دارند. چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟

دیجیتال

صبر کنید ، قبل از اینکه متنفر شوید – بیایید یک قدم عقب برداریم و چند ترفند از این متفکران دیجیتال حیله گر بیاموزید. در اینجا ۷ عادت به طرز شگفت آور و آسان به شما ارائه می شود که به شما کمک می کنند راه خود را برای سوپر استارم دیجیتال مارکتینگ هموار کنید (یا حداقل باعث شود که رئیس شما ستایش های خود را بخواند) …

۱ a برنامه ای بسازید

یک برنامه خوب می تواند بازاریابان دیجیتال را در جهت درست هدایت کند و به آنها در شناسایی و دستیابی به اهداف بازاریابی دیجیتال کمک کند. هرگز از قدرت سازماندهی ، بودجه ریزی و برنامه ریزی ، نقشه برداری از تاکتیک های فکری که نیازهای مخاطبان هدف شما را بر عهده بگیرد و به آنها کمک کند تا به خواسته های پنهانی که فراموش کرده اند ، کمک نکنید. برنامه ریزی مهارتی است که هیچ بازاریاب دیجیتال نمی تواند آن را نادیده بگیرد و در عین حال بسیاری از آنها این کار را انجام دهند.

برنامه ریزی

به عنوان مثال ، یک تقویم مناسب محتوا می تواند به شما در آرامش کمک کند. می توانید ببینید چه روزهایی را باید بنویسید ، چند بار ارسال می کنید (و به کجا) ، مبحث مورد نیاز ، بودجه اختصاص یافته به تبلیغ و پیام تبلیغاتی که می خواهید. اما مهمتر از همه ، شما می توانید ببینید که چرا هر عملی را انجام می دهید زیرا بهترین برنامه ها بر اساس بینش قدرتمند مخاطبان و موفقیت کمپین های قبلی ساخته شده است.

این پست وبلاگ به شما در ایجاد برنامه های بازاریابی دیجیتال قاتل کمک می کند:
قاتل

۵- مراحل یک برنامه بازاریابی قدرتمند دیجیتال

۲ ٫ آنالیز ، رفع و تکرار دوباره کنید

بله ، بازاریابان بزرگ دیجیتال همیشه نقشه می کشند – با این حال ، بهترین ها هرگز از ترس از آن نمی ترسند. ‘صبر کنید ، چه؟ – ابتدا باید برنامه را تهیه کنیم و بعد باید آن را تغییر دهیم؟ “خب بله ، اگر این کار نمی کند ، لازم است تا اقدامات تبلیغاتی خود را تغییر دهید.

تجزیه و تحلیل و گزارش موفقیت کمپین های خود را در فواصل منظم به شما امکان می دهد بررسی کنید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست. وقتی عمیق به Analytics خود رسیدید ، می توانید تاکتیک های هدر رفتن وقت را که باید انجام دهید شناسایی کنید. سپس می توانید انرژی ارزشمند خود را در تاکتیک هایی که برآورده می شود و فراتر از اهداف خود است سرمایه گذاری کنید (مانند تولید سرب با هزینه کم).

سرمایه گذاری

این را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه روش های مناسب را انتخاب کنید:

تنها معیارهای بازاریابی دیجیتال که برای مدیرعامل شما اهمیت دارد

۳ ٫ از ابزارهای مناسب استفاده کنید

استفاده از ابزارهای مناسب برای صرفه جویی در وقت و عقل بسیار مهم است. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مانند Sniply می توانند به شما در افزایش ترافیک به وب سایت خود و افزایش نرخ تبدیل خود کمک کنند ، در حالی که ابزارهای مدیریت پروژه مانند Basecamp و Asana می توانند به شما در سازماندهی و مدیریت پروژه های شخصی و تیمی کمک کنند. از سیستم های بازاریابی خودکار استفاده کنید که به شما امکان می دهد تلاش های بازاریابی خود را به طور موثر مقیاس کنید.

اگر ابزاری وجود دارد که می تواند بار محدودیت های زمان و بودجه را کاهش دهد یا یکی از ابزارهای موثر در افزایش بهره وری شما باشد – به خودتان و تیم خود مدیون هستید که هر دو دست آن را بگیرید.

این پست وبلاگ ، ۳ ابزار صرفه جویی در وقت را برای امتحان کردن نشان می دهد:

۳ ابزاری که هر بازاریاب دیجیتال باید در ابزارهای خود داشته باشد

۴ ٫ به یادگیری ادامه دهید

آیا چیزی درباره بازاریاب دیجیتال که از یادگیری متوقف شده است ، شنیدید؟ اخراج شدند (احتمالاً). این مسئله است: هیچ جایی برای ماندن در جهان بازاریابی دیجیتال که با سرعت صاعقه حرکت می کند وجود ندارد. اطمینان حاصل کنید که از آخرین اخبار بازاریابی دیجیتال و روندهای تخصصی دیجیتالی مورد نظر خود ، به روز باشید.

شما باید روی نبض دیجیتال بمانید و با صنعت خود به روز باشید. وبلاگ ها را به صورت مذهبی بخوانید ، توییتر را شستشو دهید ، در رویدادهای صنعت شرکت کنید و در دوره های بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کنید. اگر یک چیز وجود دارد که بازاریابان دیجیتال مؤثر با هم مشترک هستند ، این است: آنها هرگز یادگیری ، گوش دادن و پرسیدن را متوقف نمی کنند. آنها کنجکاو ، مرتبط و برای همیشه قابل استفاده باقی می مانند.

این وبلاگهای بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کنند تا به روز باشید:

۶ وبلاگ برتر در زمینه بازاریابی دیجیتال در هر کسب و کار باید دارای نشانک باشد

۵ ٫ خود انگیزه

بازاریابی دیجیتال یک صنعت جدید است که به انگیزه های خود نیاز دارد که بتوانند راه خود را حک کنند. به همین دلیل پست های شغلی زیادی را می بینید که به دنبال “مبتدیان خود هستند” هستند. افراد با انگیزه در حل مسئله ، سازماندهی و نمایندگی عالی هستند. آنها شور و اشتیاق و علاقه زیادی به هنر خود دارند – هر آنچه که یک بازاریاب دیجیتال مؤثر است باید باشد.

نقش خود را “صاحب” کنید و ابتکار عمل را توسط صفحه نشان دهیدخنثی کردن حل مسئله و نتیجه گیری ایده های جدید برای دستیابی به اهداف. اگر قصد مصاحبه دارید باید نشان دهید که به اندازه کافی خود انگیزه دارید تا بتوانید در نقش جدید بازاریابی دیجیتال خود پیشرفت کنید. شما می توانید این کار را با ذکر موفقیت های قبلی انجام دهید که به فکر سریع و عمل سریع از طرف شما بود – آیا تا به حال ایده ای آورده اید که به عنوان مثال شرکت شما را درآمد کسب کند؟ داستان های موفقیت شخصی خود را از بین ببرید و آنها را به عقب تمرین کنید تا بتوانید به قلب بازاریابی دیجیتال مصاحبه کننده خود متوسل شوید.

ایده

۶ ٫ به دنبال راهنما

باشید

هیچ بازاریاب دیجیتالی جزیره ای نیست – بهترین بازاریاب های دیجیتال از درخواست کمک نمی ترسند. اگرچه انگیزه خود بخشی از حرفه آنها جدایی ناپذیر است ، اما آنها به اهمیت تیم ها ، قبایل و شبکه ها واقف هستند. بازاریاب های دیجیتال فوق العاده مؤثر درک کاملی از کل چشم انداز بازاریابی دیجیتال و آنچه در اجرای کمپین های موفق ایجاد می شود ، ایجاد کرده اند. با این حال ، آنها همچنین متخصص در زمینه های خاص هستند و از مزایای کار با متخصصان دیگر (افراد دارای مهارت های مختلف) برای رسیدن به اهداف خود می شناسند.

آنها به دنبال کمک و پشتیبانی مربیان هستند – آنها سؤال می کنند ، از بازخورد استقبال می کنند و یادداشت می گیرند. در توییتر آنها به تأثیرگذار کمک می کنند تا از آنها مشاوره بخواهند ، به نقل از مقاله ها و به اشتراک گذاری مطالبشان کمک کنند. در حوادث ، آنها دست را تکان می دهند ، با گوش فرا می دهند ، به آنها کمک می کنند و از صحبت کردن با افراد مناسب اطمینان می دهند.

این پست وبلاگ را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه می توان به شبکه دیجیتال ناخن بزنید:

تبدیل به یک حرفه ای شبکه دیجیتال مارکتینگ شوید

۷ ٫ خاموش

بازاریابان بسیار موثر دیجیتال خطر فرسودگی ، اضطراب و بی خوابی را ندارند. آنها اهمیت خاموش کردن را تشخیص داده اند. هر روز صدها هزار قطعه از مطالب منتشر می شود – شما هرگز فرصتی برای خواندن همه آنها نخواهید داشت ، بنابراین چرا حتی سعی می کنید؟ Arriana Huffingon ، بنیانگذار هافینگتون پست ، طرفداری از استراحت به موقع از فناوری است.

او پیشنهاد می کند مراقبه ، ذهن آگاهی و خاموش کردن تلفن در هنگام شام و در هنگام تعطیلات باشد تا به شما در آرامش ، باز کردن و شارژ باتری های شما کمک کند. و بیایید با آن روبرو شویم – خاموش شدن در شب به شما کمک می کند تا از خواب بیدار شوید ، به این ترتیب که علاقه دارید به صدای جیر جیر حماسه بعدی خود بروید.

آخرین فرصت برای ثبت نام در سخنرانی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد دیجیتال ما به زودی برگزار می شود. میانگین مدیر بازاریابی دیجیتال در دوبل ۶۸ هزار و ۵۰۰ یورو درآمد دارد – دریابید که چگونه می توانید.

زارا برک