۵ راه های ابلهانه برای شارژ بیشتر سیگنال های اجتماعی شما

به یاد دارید وقتی مت کاتس سیگنال های اجتماعی را به عنوان عاملی غیر رتبه بندی برای الگوریتم Google اعلام کرد؟ این چه حسی را به شما می دهد؟ سردرگم؟ خشمگین؟ تزلزل ناپذیر؟ ما فقط چند دلیل مورد علاقه ما را فاش می کنیم که چرا هرگز نباید تعقیب سیگنال های اجتماعی را متوقف کنید.

سیگنال های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند تا میزان و تأثیر کمپین های بازاریابی دیجیتال خود را به میزان قابل توجهی پیش ببرید – و بله ، آنها نیز سهواً به شما در رتبه بندی بالاتر کمک می کنند. نگران نباشید ، همه موارد زیر را توضیح خواهیم داد و به شما چند راز اسرارآمیز در مورد چگونگی گرفتن سهم بیشتر اجتماعی (و با کیفیت بهتر) می پردازیم. # برنده شدن!

دیجیتال

چرا باید در مورد سیگنال های اجتماعی جدی بگیرید:

این فعالیت اجتماعی نیست بلکه اهمیت دارد بلکه نتیجه آن فعالیت است. در اینجا فقط دو راه فوق العاده مؤثر وجود دارد که سیگنالهای اجتماعی می توانند روی سئو شما تأثیر بگذارد و میزان و قدرت محتوای شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند:

۱ ٫ عامل لینک

پیوندها عامل محرک اصلی SEO هستند. و از آنجا که سیگنالهای اجتماعی منجر به افزایش دید آنلاین ، آگاهی از مارک و ترافیک می شوند ، احتمالاً مقالات با همبستگی مثبت سیگنال اجتماعی منجر به پیوندها و استنادهای ورودی بیشتر خواهند شد. علاوه بر این ، مقدار قابل توجهی از سهام اجتماعی می تواند کیفیت یک پست وبلاگ را منعکس کند (و سطح ارزشی را که ارائه می دهد) را ترغیب کند که افراد بیشتری را برای مشاهده و پیوند به آن درون محتوای خود ترغیب کنند.

۲ of اثبات اجتماعی

۹۲٪ از مصرف کنندگان بیش از هر شکل دیگری از تبلیغات به توصیه های دوستان و خانواده اعتماد دارند. سیگنالهای اجتماعی اثبات جدید اجتماعی یا رأی اجتماعی است. در مورد آن فکر کنید – آنها اعتبار خود را به محتوای شما اضافه می کنند و ارزش پست شما را برجسته می کنند. این اثر “باید هوشمندانه باشد” – اگر دیگران این انگشت را به شما نشان داده اند ، شما هم احتمال بیشتری دارید. هرچه پست شما بیشتر شود اعتبار بیشتری در صنعت شما کسب می کند و احتمال تأثیر گذار در تأثیر گذار از آن در محتوای خود را افزایش می دهد.

علاقه مندید

۴ راه های دزدکی برای افزایش سیگنال های اجتماعی::

۱ ٫ روانشناسی به اشتراک گذاری را بررسی کنید

روانشناسی

گروه بینش نیویورک تایمز یک مطالعه جالب منتشر کرد که از مردم پرسید: “دقیقاً چه چیزی شما را مجبور به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی می کند؟” ) این یک حرکت هوشمندانه قدرتمند برای بررسی برخی از انگیزه های اصلی مردم برای به اشتراک گذاشتن خواهد بود. به این ترتیب می توانید محتوای خود را برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کنندگان خود شکل دهید.

دلایل مهم اشتراک مردم:

     

  • ۸۴٪ در پشتیبانی از یک علت به اشتراک بگذارید
  •  

  • ۷-۸٪ در Stay Connected به اشتراک بگذارید
  •  

  • ۶۹٪ سهم برای خود تحقق
  •  

  • ۶۸٪ سهم خود را در تعریف افرادی که
  • هستند تعریف کنند
     

  • ۴۹٪ سهم برای سرگرمی

۲ the Prime Times

را انتخاب کنید

هزاران پست اجتماعی هر روز به اشتراک گذاشته می شود. انفجار محتوا که ما در سالهای اخیر تجربه کرده ایم به این معنی است که مارک ها به طور فزاینده ای در تلاش هستند تا در مقابل افراد مناسب قرار بگیرند (بعضی اوقات حتی طرفداران و طرفداران رسانه های اجتماعی خودشان). برای ایستادن در بهترین فرصت برای دیدن مارک های تجاری خود (و متعاقباً به اشتراک گذاشته شده) باید بهترین زمان برای ارسال را مشخص کنید.

این کار آسانی نیست ، اما مثل همیشه ابزارهای بسیار خوبی وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند. برای تعیین بهترین زمان برای به اشتراک گذاشتن محتوا در توییتر از ابزاری مانند Followerwonk یا Buffer استفاده کنید. بافر همچنین پستهای شما را برای ارسال در مواقعی که بالاترین میزان تعامل را دارند ارسال می کند. وقتی برای اولین بار بهترین زمان برای ارسال را پیدا کردید ، باید برخی فرضیات را انجام دهید (به عنوان مثال ، “من پست خود را برای ساعت ۸ شب برنامه ریزی خواهم کرد زیرا مشتریان من در خانه خواهند بود و به جستجوی تعطیلات می پردازند”).

برنامه ریزی

۳ it آن را به صورت پیش پرداخت بپردازید

۷۰٪ از بازاریابان قصد دارند هزینه های اجتماعی خود را در سال ۲۰۱۵ افزایش دهند. این نتیجه مستقیم تغییر الگوریتم های رسانه های اجتماعی و اضافه بار محتوا است. بازاریاب های دیجیتال به طور فزاینده ای مجبور می شوند برای دستیابی به موفقیت در هر نوع دستیابی ، پول خود را روی سیستم عامل های اجتماعی هزینه کنند.

اما مارک ها (به ویژه آنهایی که بودجه سخت تری دارند) ابتدا باید تحقیق کنند که مخاطبان آنها در کجا قرار دارند و بر این اساس سرمایه گذاری می کنند. آزمایش سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی پرداخت شده با بودجه های کوچک و مقایسه نتایج. کدام سیستم عامل برای هر کلیک و تبدیل بهترین هزینه را به شما می دهد؟ ببینید چگونه می توانید به روزرسانی قدرتمند حمایت شده لینکدین ، بودجه خود را افزایش دهید و به شما در ضربه زدن به KPI هایتان کمک کند.

۴ ٫ اشتراک گذاری اجتماعی را از طریق ایمیل وارد کنید

چرا اشتراک مطالب شما را برای خوانندگان آسان نمی کند؟ آن را آنقدر بی عیب و نقص کنید تا آنها عصبانی نشوند که محتوای شما را به اشتراک نگذارند. بله ، ما می گوییم درست جلوی آنها قرار بگیرید ، در حالی که در قلب خبرنامه شما قرار دارد. MailChimp افزودن نمادهای اشتراک گذاری اجتماعی را در انتهای ایمیل های شما بسیار ساده می کند و مشترکان خود را به اشتراک می گذارد تا سریعاً به اشتراک بگذارند.

نکته برتر: فراموش نکنید که از گزینه “رو به دوست” نیز استفاده کنید تا احتمال مشاهده محتوای شما بیشتر شود.

۵ re آگاهی از آنفلوانزا

همه سهام اجتماعی برابر نیستند. به عنوان مثال ، یک سیگنال اجتماعی از یک تأثیرگذار قدرتمند می تواند محتوای شما را به وضعیت سوپر استار رسانه های اجتماعی سوق دهد. چرا؟ خوب ، اول این اعتبار را می افزاید ، زیرا تأثیرگذارها دلیلی برای اشتراک گذاری محتوایی ندارند که به آنها اعتقاد ندارند. Influencers همچنین یک شبکه قدرتمند را ایجاد کرده اند و یک رسانه اجتماعی قابل توجه را دنبال می کنند.

بنابراین ، سهم یک تأثیرگذار از تأثیر گذاران باعث می شود که هزاران نفر به طور بالقوه محتوای شما را ببینند و در نتیجه سهم یک جو معمولی منجر به نمایش دو رقمی شود (هنوز هم خوب اما قدرتمند نیست). بنابراین چگونه می توانید شکار تأثیرگذار خود را انجام دهید؟ ابزاری فوق العاده مفید به نام BuzzSumo به شما کمک می کند تا تأثیرگذار صنعت خود را شناسایی کنید.

ممکن است یک روز سیگنال های اجتماعی به عنوان یک عامل رتبه بندی عمل کنند:

مت کاتس می گوید گوگل ممکن است نحوه مشاهده (و درمان) سیگنال های اجتماعی را در ۱۰ سال آینده تغییر دهد:

“… من فکر می کنم بیش از ۱۰ سال ، ما بیشتر احتمال دارد هویت را بفهمیم و پیوندهای اجتماعی بین مردم را درک کنیم ، اما حداقل فعلاً باید با وب سر و کار داشته باشیم ، همانطور که هست و آنچه ما مجاز به خزیدن هستیم. و آنچه ما به راحتی می توانیم از این امر استخراج کنیم و به این فکر کنیم که در آینده به آن دسترسی پیدا کنیم. “

دیپلم حرفه ای آنلاین ما در بازاریابی رسانه های اجتماعی بهترین شیوه های بازاریابی را از طریق LinkedIn ، ​​توییتر ، فیس بوک ، گوگل+ و یوتیوب به شما آموزش می دهد. این شامل ۳۰ ساعت سخنرانی های عمیق است که توسط کارشناسان صنعت تدریس می شود و شما را با تمام مهارت ها و دانش لازم برای برنامه ریزی ، ساخت و اندازه گیری شما مجهز می کند.استراتژی های رسانه های اجتماعی مؤثر. اطلاعات بیشتر در اینجا

بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPقلمرو akistanPalauPalestinian، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks جزایر و CaicosTuvaluUgandaUkanda امارات متحده عربی ایالات متحده آمریکا جزایر دور افتاده جزایر اروگوئه ازبکستانVanuatuVenezuelaViet NamVirgin، British IslandsVirgin، USWallis & FutunaWahara SahemenYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL