۳ میانبرهای فوق سریع گوگل Analytics به استاد

در بین ما یک بازاریاب دیجیتال وجود ندارد که نتواند از برخی از دانش گوگل Analytics بهره مند شود. برای پیگیری تأثیر SEO ، بازاریابی محتوا ، PPC و تلاشهای رسانه های اجتماعی به آن احتیاج داریم. نشان دادن موفقیت ما برای مدیرعامل و مدیران سطح بالای ما بسیار مهم است. علاوه بر این ، این استراتژی ما کاملاً اساسی است – به همه چیز اطلاع دهید از چه چیزی رونق می گیرد و زنده مانده نیست.

اما آیا می دانید چه چیزی حتی بهتر از داشتن چهره هایی که فریاد می زنند چیست ، ‘ببینید استراتژی من به چه نتیجه ای رسیده است! این یک راه سریعتر و آسان تر برای رسیدن به آنجا پیدا می کند.

بیاموزید که چگونه به این میانبرهای میانبر برتر گوگل Analytics تسلط پیدا کنید و به “من به شما گفتم پس خیلی سریع” …

۱ Go اهداف خود را از قبل تنظیم کنید

در دنیای تاریک گوگل Analytics که صدها گزارش و مسیرهای بیشماری برای طی کردن وجود دارد ، برخی از بازاریاب های دیجیتال تنظیم اهداف خود را به عنوان یک گزینه اضافی انتخاب می کنند. اشتباه بزرگ! ایجاد اهداف با دقت ساخته شده فقط یک دقیقه طول می کشد و می تواند باعث صرفه جویی در وقت شما شود. و البته ، این تنها راه تنظیم و دسترسی به داده ها در گزارش های تبدیل شما است.

اکنون وقت خود را تلف نکنید. بیایید آن اهداف را تنظیم کنیم.

راهنمای سریع برای تنظیم اهداف شما:

     

  1. در عنوان ، روی Admin کلیک کنید.
  2.  

  3. روی اهداف ، واقع در قسمت View کلیک کنید.
  4.  

  5. نام خود را به عنوان خود بدهید – به عنوان مثال مشترک خبرنامه.
  6.  

  7. روی دکمه مقصد کلیک کنید و مرحله بعدی را انتخاب کنید.
  8.  

  9. در زیر جزئیات هدف ، Destination را با URL تشکر از شما تنظیم کنید – به عنوان مثال – / متشکرم.
  10.  

  11. روی Value> روشن کلیک کنید و به ارزش خود برسید – به عنوان مثال. $ ۱٫
  12.  

  13. قیف> روشن را انتخاب کنید و URL فرم تماس خود را وارد کنید.
  14.  

  15. بر روی اجباری> بله کلیک کنید.
  16.  

  17. ایجاد هدف را انتخاب کنید و خوب است که بروید.

۲ ٫ داشبورد از پیش ساخته را تهیه کنید

چرا می توانید نسخه ای از پیش ساخته را ایجاد کنید؟ بله ، درست است گوگل Analytics با مجموعه ای از داشبورد پیش ساخته درست شده که می توانید بلافاصله آنها را وارد کنید و استفاده کنید ، کامل است – برای نیازهای گزارشگری شخصی شما.

به عنوان مثال ، اگر شما یک بازاریاب رسانه های اجتماعی هستید و به طور خاص به داشبورد رسانه های اجتماعی احتیاج دارید ، می توانید یکی از لیست هایی که به راحتی مشخص است را انتخاب کنید. آماده شوید تا یک مورد چشمگیر (و نه جذاب) برای جلسه هیئت مدیره بعدی خود آماده کنید.

چگونه می توان یک داشبورد از پیش ساخته را چنگ زد:

     

  1. روی داشبورد در نوار ناوبری در سمت چپ کلیک کنید و سپس + داشبورد جدید را انتخاب کنید.

     

  1. روی وارد کردن از گالری کلیک کنید.
  2.  

  3. گزینه ها را مرور کرده و روی داشبورد مورد نظر خود کلیک کنید.

۴ ٫ روی وارد کردن کلیک کنید.

۵ ٫ روی ایجاد کلیک کنید.

۳ ٫ شروع به پیگیری کمپین کنید

آیا می خواهید نحوه دسترسی افراد به وب سایت شما یا از طریق کدام کانالهایی که به صفحات فرود شما می آیند ، مشخص کنید؟ علاقه دارید این کار را با روشی بسیار سریع انجام دهید؟ سپس می خواهید ردیابی کمپین را تنظیم کنید تا به شما در شناسایی مکان ترافیک مراجعه به شما کمک کند. این به نوبه خود این امکان را به شما می دهد تا مقدار صحیحی را به تلاشهای بازاریابی دیجیتال خود نسبت دهید و به شما در ارزیابی کانالهایی که ارزش سرمایه گذاری را دارند ، کمک می کند.

سرمایه گذاری

برای ردیابی از چه مواردی استفاده کنیم؟

پیوندهای مهمی را که در کمپین های خود گنجانید ، برچسب گذاری کنید. به عنوان مثال ، تماس با اقدامات در پست های وبلاگ و صفحات فرود مناسب است.

چگونه آن را برچسب بزنید:

برای ردیابی منابع ترافیکی کمپین خود ، این فرم ردیابی مفید را که گوگل Analytics در اختیار شما قرار می دهد ، پر کنید. سپس یک URL منحصر به فرد دریافت خواهید کرد تا بتوانید به راحتی در گوگل Analytics ردیابی کنید.

۱ the URL ای را که می خواهید ردیابی کنید وارد کنید

۲ the پارامترهایی را که می خواهید ردیابی کنید وارد کنید:

اکنون پارامترهای خود را پر کنید. نگران نباشید ، ما توضیح خواهیم داد که هر پارامتر در زیر به چه معنی است تا بتوانید پیوندهای خود را با سهولت برچسب گذاری کنید …

محتوای کمپین: این یک قطعه کوتاه است که خلاصه و متمایز از محتوای و تبلیغات شما است. در اینجا ما اغلب عنوان پست وبلاگ یا صفحه فرود را اضافه می کنیم.

نام کمپین: این امر به راحتی قابل شناسایی است زیرا این امر در گوگل Analytics ، به عنوان مثال “خبرنامه فوریه ۲۰۱۵” نمایش داده می شود. “چیزی را که هنگام جستجو به خاطر خواهید آورد انتخاب کنید و آن را تا حد ممکن کوتاه نگه دارید.

۳ ٫ روی ارسال کلیک کنید و آدرس اینترنتی خود را دریافت کنید

پس از ارسال فرم خود ، یک URL منحصر به فرد با کد پیگیری پیوست دریافت خواهید کرد. هنگام به اشتراک گذاری برای ردیابی آسان ترافیک peasy ، این کد را کپی و جایگذاری کنید. از آنجا که URL جدید شما کاملاً طولانی است ، توصیه می کنیم قبل از اشتراک با شبکه خود از یک اتصال دهنده کوتاه مانند Bitly استفاده کنید.

برای دسترسی به نتایج پیگیری کمپین خود:

اکنون برای قسمت آبدار – دیدن نتایج به دست آمده از تلاش سخت شما. بله – این “من به شما گفتم پس” گوگل Analytics است.

٫ از فهرست سمت چپ صفحه خود ، گزینه Acquisition را انتخاب کرده و روی Campaigns کلیک کنید.

۲ names نام مبارزات انتخاباتی شما در یک لیست ظاهر می شود. اگر نمی توانید با استفاده از نام کمپین منحصر به فرد خود (آن نامی که به راحتی قابل شناسایی است که قبلاً ایجاد کردیم) کمپین خاص خود را پیدا کنید ، به راحتی آن را جستجو کنید.

آیا می خواهید ترفندهای ردیابی بیشتری بیاموزید؟ در یک سفر یادگیری ۳۰ ساعته با یک متخصص برجسته صنعت شروع کنید و مکان خود را در دوره دیپلم حرفه ای بازاریابی جستجوگر ما بصورت آنلاین رزرو کنید.

زارا برک